TAGWOMAN תשקיע 2 מיליון שקלים בקמפיין לחורף 2008

רשת האופנה TAGWOMAN, מעלה קמפיין פרסומי לחורף 2008 בהשקעה של


כ-2 מיליון ₪ בכיכובה של הדוגמנית לוקה, תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN.


קמפיין החורף כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום בעיתונות ארצית ובמגזינים, אתר אינטרנט חדש ופוסטרים וקטלוגים בנקודות המכירה.



לדברי אילן לוי, מנכ"ל הרשת, הקמפיין יחזק את המסרים והערכים של הרשת: אופנתיות, ייחודיות, סקסיות. "מראשיתה מקפידה הרשת ללהק לקמפיינים הפרסומיים את המתאימות ביותר, המייצגות את ערכי הרשת, בד"כ דוגמניות בינ"ל."



TAGWOMAN מונה 25 חנויות בקניונים ובמרכזי קניה.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)