TAGWOMAN מחזירה לקמפיין נוסף את נערת Dolce & Gabbana, דוגמנית העל הבינלאומית אמנדה הוראס

רשת האופנה TAGWOMAN, עולה בקמפיין פרסום לקולקציית בגדי הערב והנשף אשר תמותג כקולקציית "לייט נייט". קולקציית הלייט נייט הינה קולקציית ערב הכוללת פריטי לבוש ייחודיים לערב, המעוצבים במיוחד עבור האישה הסקסית והאינטליגנטית, השובבה והקלאסית.



הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הקמפיין יכלול פרסום במגזינים, הפקות אופנה, פרסום בנקודות מכירה, שת"פ עם אתרי אינטרנט ועוד.



לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "הקמפיין מציג קולקציית ערב ייחודית, נשית וסקסית לעונת החתונות, הנשפים ואירועי הקיץ הרבים. באמצעות הקמפיין נרחיב את קהל היעד הצרכני, עם קולקציית ערב ייחודית, אשר מדגישה את הנשיות ונותנת מענה לאירועי הקיץ הרבים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)