TAGWOMAN מחזירה לקמפיין נוסף את נערת Dolce & Gabbana, דוגמנית העל הבינלאומית אמנדה הוראס

רשת האופנה TAGWOMAN, עולה בקמפיין פרסום לקולקציית בגדי הערב והנשף אשר תמותג כקולקציית "לייט נייט". קולקציית הלייט נייט הינה קולקציית ערב הכוללת פריטי לבוש ייחודיים לערב, המעוצבים במיוחד עבור האישה הסקסית והאינטליגנטית, השובבה והקלאסית.



הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הקמפיין יכלול פרסום במגזינים, הפקות אופנה, פרסום בנקודות מכירה, שת"פ עם אתרי אינטרנט ועוד.



לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "הקמפיין מציג קולקציית ערב ייחודית, נשית וסקסית לעונת החתונות, הנשפים ואירועי הקיץ הרבים. באמצעות הקמפיין נרחיב את קהל היעד הצרכני, עם קולקציית ערב ייחודית, אשר מדגישה את הנשיות ונותנת מענה לאירועי הקיץ הרבים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל