רשת האופנה TAGWOMAN, עולה בקמפיין גשרים מאסיבי ב-19 גשרים אטרקטיביים ברחבי גוש דן לקולקציית אביב קיץ 2008. את הקמפיין תוביל נערת Dolce & Gabbana, דוגמנית העל הבינלאומית אמנדה הוראס, אשר יועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הרשת תעלה שלטים בפריסה של 19 גשרים שונים. הקמפיין לאביב קיץ 2008, צולם בבריכת שחיה ריקה לנוכח משבר המים בישראל. בשל מצוקת המים, התייבשות הכנרת וההחלטה על מגבלות בהקצאות המים בארץ ובמטרה להגביר את המודעות לחיסכון במים, בחרה רשת TAGWOMAN להציג את הקולקציה בבריכה ריקה בשילוב אלמנטים עיצוביים ייחודיים מעולם הבריכה. קמפיין הגשרים יעלה בגשרים נקודות שונות ברחבי גוש דן: רחוב שיטרית לנוסעים מרמת החייל לכיוון רוקח, רחוב הטייסים לנוסעים מדרך לוד לת"א, רחוב הטייסים לנוסעים מת"א לדרך לוד, שני שלטים בדרך חיפה – שדרות רוקח בכניסה לת"א מצפון, דרך חיפה ליד מכללת לוינסקי – יציאה מת"א, רחוב שלונסקי – ליוצאים מרמת החייל לדרך חיפה, שני שלטים ברחוב קק"ל רמת אביב – לבאים מדרך חיפה, שני שלטים בדרך פ"ת – ע"י בית מעריב לנוסעים מיצחק שדה ללינקולן, רחוב אלוף שדה – כפר המכביה דרום לכיוון תל השומר, רחוב אלוף שדה אחרי רחוב הירדן, רחוב אבא הילל לבאים מקניון ר"ג לבורסה, רחוב הראה לבאים מאלוף שדה לר"ג, רחוב אלוף שדה לנוסעים מדרך השלום לתל השומר וגשר רחוב ביאליק פינת רחוב תובל לבאים מרחוב אבא הילל. לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "הקמפיין מדגיש את ערכי המותג: סקסיות, תחכום, נשיות וטרנדיות. קמפיין הגשרים נעשה בפריסה רחבה של גשרים בנקודות אסטרטגיות, המתאימות לקהל נשים רחב. הקמפיין, המצולם בבריכה ריקה, מדגיש מסר אופנתי של נשיות עוצמתית מתוחכמת בשילוב מסר חברתי של אופנתיות בחסכון במים". את הקמפיין תוביל דוגמנית העל הבינלאומית ונערת Dolce & Gabbana אמנדה הוראס, אשר הוטסה לישראל במיוחד לצורך צילומי הקמפיין. הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", וממשיך את הסלוגן"SEXSEXFULL" , אשר מלווה את הרשת זה שתי עונות. הקמפיין יכלול את השילוט בגשרים לצד שילוט חוצות, שילוט מודעות בעיתונים, פרסום במגזינים, אינטרנט וקטלוג.