רשת האופנה TAGWOMAN, מעלה קמפיין פרסומי לחורף 2008 בהשקעה של
כ-2 מיליון ₪ בכיכובה של הדוגמנית לוקה, תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN.
קמפיין החורף כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום בעיתונות ארצית ובמגזינים, אתר אינטרנט חדש ופוסטרים וקטלוגים בנקודות המכירה.
לדברי אילן לוי, מנכ"ל הרשת, הקמפיין יחזק את המסרים והערכים של הרשת: אופנתיות, ייחודיות, סקסיות. "מראשיתה מקפידה הרשת ללהק לקמפיינים הפרסומיים את המתאימות ביותר, המייצגות את ערכי הרשת, בד"כ דוגמניות בינ"ל."
TAGWOMAN מונה 25 חנויות בקניונים ובמרכזי קניה.