TNT תעלה השבוע בקמפיין רחב. הקונספט: virtual is the new reality

TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון שח להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (ערוץ2, ערוץ 10 וערוץ 24), בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, בשלטי חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, בקטלוג שיופץ ל- 150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ומסע קד"מ רחב. הסרט, שיעלה השבוע לאוויר, ממחיש את המציאות הוירטואלית בה חיים בני נוער, שהיא מציאות של זהויות בדויות ומפגשים לא אמיתיים, בלי לצאת מהחדר.



מהחברה נמסר כי "סרט הפרסומת המדמה צ'ט רום, כולל 8 שחקנים ונפתח בתמונת בחור צעיר, שוכב על המיטה בחדרו, כאשר מלמעלה מרחפות בנות ובנים נכנסים לחדר. התמונות מלוות בכתוביות המתעדות שיחה בין האנשים בחדר, כשהכתובית האחרונה נושאת את השאלה " איך אתה נראה?" ותשובת הבחור: " אני סוג של בראד פיט " ואז מראים את הבחור ששכב על המיטה ממשיך להתענג ובחור "חנון" מול המחשב כותב :"אני סוג של בראד פיט", זו המציאות הוירטואלית של היום."



עוד נמסר כי יניב סוויסה, האקרובט שנבחר ל"הדבר הגדול הבא" היה אחראי לפירוטכניקה כולה כולל בניית מערכת המעוף באמצעותה הדוגמנים נראו כנופלים מהתקרה ,קשירות הדוגמנים בחבלים והנחיות איך לבצע את התרגיל נכון על מנת שלא להפצע .



סלוגן הסרט הוא: virtual is the new reality(וירטואליה זו המציאות החדשה) והוא נעשה בהשקעה של 200,000 $. הסרט הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס בשיתוף עם חברת ההפקות ישי הדס. הקמפיין יימשך חודש ימים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל