TNT בקמפיין בקו פטריוטי


קמפיין הקיץ TNT עומד בסימן הסלוגן Israelis do it better שמציג פעולות יומיומיות הם צעירים ישראלים מצטיינים: אוהבים טוב יותר, חיים רשתות חברתיות טוב יותר, שמחים טוב יותר, מבלים טוב יותר, אוכלים טוב יותר ועוד…



השפה שנבחרה לקמפיין היא שילוב של אנגלית, ערבית ועברית כדי לייצג את הבינלאומי מול הישראלי לצד שימוש בכתב הג'יבריש שמעניק טוויסט ייחודי רק לנו הישראלים. הקולקציה מציעה פריטים בקו אורבני וצעיר ולרגל השקת הקמפיין תעצב TNT חולצות T מגניבות ובועטות עם המשפטים המרכזיים שמככבים בפרסומת עם פרשנות עיצובית כדי להדגיש את הישראליות.



בנוסף הפרסומת מייצגת שילוב של מזרח ומערב שלשם כך השיר שנבחר הוא "חביבי יא- עייני" ששורשיו מגיעים משנות ה-70 עם עיבוד חדשני של קולו של הזמר האגדי ג'ורג' בר שלצידו להקה ישראלית ובכך הרשת מציגה פלורליזם אותנטי ומראה ישראליות מהי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)