TNT משיקה כרטיס מועדון לצעירים בהשקעה של 1 מיליון ש"ח

רשת האופנה TNT, המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, משיקה כרטיס מועדון לצעירים, אשר יכלול מגוון רחב של הטבות אטרקטיביות, הנחות משמעותיות ומבצעים מיוחדים.



פתיחת המועדון הינו חלק ממהלכים אסטרטגיים שעורכת הרשת שנרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים עלי חיאדרה.



ההשקעה במועדון החדש נאמד ב 1 מיליון ₪ וזאת בנוסף ל 4 מיליון ₪ שהשקיעה הרשת בימים אלה במיתוג מחדש, מתיחת פנים לסניפיה הקיימים וכן פתיחת 3 סניפים חדשים, במהלך 2018.



המצטרפים למועדון הלקוחות החדש של רשת TNT במהלך נובמבר-דצמבר 2018, באחד מסניפי הרשת, יזכו מהנחה של 30% ביום ההולדת וכן 10% צבירה מסכום התשלום בפועל. כמו כן ייהנו מ 40 ש"ח החזר כספי חודש לאחר חודש ההצטרפות .




לדברי עלי חיאדרה בעלי רשת TNT : "הרעיון הוא להעניק לקהל היעד הטבות אמיתיות ובלעדיות.


לדבריו: "לאחר הרכישה, ערכנו רה-ארגון והתייעלות ברשת על מנת לאפשר התרחבות והתפתחות המותג. זיהינו שכרטיס מועדון אטרקטיבי הוא חלק בלתי נפרד מהרחבת מעגל הלקוחות ואנו מאמינים שעד סוף שנת 2019 המועדון ימנה כ 250 אלף צעירים".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל