TO GO נכנסת לקטגוריית הגרביים והגרביונים

רשת נעלי הנשים המובילה בישראל "TO GO” נכנסת לראשונה לקטגוריית גרביים וגרביונים לנשים בהשקעה כוללת של כ- 1,000,000 ₪ .



כחלק מהמהלך ייכנסו לחנויות הרשת בחודש הקרוב מגוון רחב של גרביים, גרביונים, ברכונים, ירכונים, חותלות ונעלי בית במגוון רחב של דגמים אופנתיים. רשת נעלי הנשים TO GO פונה לקהל נשים צעיר ואופנתי ובעתיד צפויה להגדיל את תחומי פעילותה בקטגוריה זו.



מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TO GO, מוסר: "הכניסה לקטגוריה נובעת מהצורך של הנשים הישראליות רואים בקטגוריה זו גורם משלים וחשוב להשלמת מראה חורפי אופנתי. אם בעבר נאלצו נשים לשלם מחיר יקר במיוחד בעבור גרביים וגרביונים ולהסתפק בדגמים בסיסיים, כיום מציעה להן רשת TO GO מגוון רחב של גרביים וגרביונים במחירים מוזלים תוך הובלת אסטרטגיית מחיר המתאימה לאסטרטגיה בה דוגלים ברשת הנעליים שעיקרה VALUE FOR MONEY– והם יימכרו במחיר של עד 49.99 ₪ בלבד. אנו רוצים לאפשר לאישה הישראלית הדורשת תחלופה גבוהה של דגמי נעליים במהלך השנה על מנת להישאר טרנדית ואופנתית , לרכוש מספר גרביים וגרביונים בעונה ולא להסתפק במספר בודד בשל מחירן היקר".

אולי יעניין אותך

Image3 (1)
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף - קרדיט תמונה Eclipse Media and Leonid Yakobov (002)
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
דודי גבאי, מנכל המטה הטכנולוגי לביטחון וחוסן בנגב המערבי
פרפואה אייסמול אילת, צילום באדיבות המותג
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)