רשת נעליTO GO , עולה בקמפיין אוטובוסים לעונת סתיו-חורף 2010, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 ₪.
הקמפיין החדש של רשת נעלי TO GO, אשר יכלול שילוט ב- 1,000 תחנות אוטובוס ו-800 אוטובוסים בכל רחבי הארץ, מציג קונספט אופנתי במיוחד בשחור-לבן, במסגרתו מירי בוהדנה, הפרזנטורית החדשה של הרשת, מככבת בדמותה של הזמרת הידועה ביונסה, זאת בשילוב דגמי הנעליים החדשים של הרשת.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעליTO GO מוסר: " רשת נעלי TO GO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה להן נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון עצום ובמחירים אטרקטיביים ביותר. הקמפיין החדש שלנו שם דגש על טרנדיות וחיבור למגמות האופנה הבינלאומיות, דרך הפרזנטורית החדשה מירי בוהדנה, אליה התחברנו העונה. בחרנו את מירי בעקבות סקרים שערכנו, במסגרתם עלה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי בישראל וקהל הלקוחות שלנו בחר בה פה אחד להוביל את פעילות הרשת. אנו צופים שעליית הקמפיין החדש והחיבור למירי, יתרמו להמשך צמיחת רשת TO GO בישראל וביסוסה כרשת המובילה".