כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של TOYOTA , המעמידה את נושא הגנת הסביבה בעדיפות עליונה, יוניון מוטורס – יבואנים מורשים של TOYOTA בישראל, משיקה קמפיין ירוק, לחסכון בנייר, באמצעות משרד הפרסום TBWADIGITAL בעלות משוערת של כ-500,000 ₪ הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט השונים ויתפרש על פני מספר חודשים.
במסגרת הקמפיין גולשים אשר יבקשו להדפיס כתבות, יקבלו מסך מיוחד ובו תינתן להם האפשרות לבחור בשנית האם לוותר על ההדפסה ובכך לחסוך בנייר, או בכל זאת להדפיס. במידה וגולש ויתר על ההדפסה הוא יקבל מסך ובו מודים לו על שעזר לסייע בשמירה על איכות הסביבה.
ב – TOYOTA מאמינים בחשיבה ופעילות גלובלית רחבה וכן פעולה מקומית מיידית שיועילו וישפרו את רמת החיים של כולנו. הקו המנחה הוא שבאמצעות פעולות פשוטות ויומיומיות נוכל כולנו להפוך לאזרחים סביבתיים יותר. הקמפיין החדש לחסכון בנייר כמו גם פעילויות רבות נוספות נערכים תחת מסגרת קו מנחה זה.
בשנים האחרונות TOYOTA ויוניון מוטורס יצאו במספר פעילויות סביבתיות ייחודיות:
בשנת 2007 יוניון מוטורס ועובדיה חברו לאנשי החברה להגנת הטבע וילדי בית ספר ויזמו יום ניקיון ירוק בפארק גני טבע באבו כביר הכלל שיקום בריכה עתיקה והרצאות בנושא הסביבה.
צוות עובדי יוניון מוטורס יצא לצפון הארץ יחד עם חיילי צה"ל , לאחר מלחמת לבנון השנייה, ושיקם את יער בירייה אשר נפגע מירי רקטות.
השנה יצא לאור ע"י חברת יוניון מוטורס ספרון ה- EcoLiving – מדריך יומיומי להגנה על הסביבה, הכולל עצות וטיפים שבאמצעותם ניתן לשנות את סגנון החיים האישי של כל אחד ואחד וכך להשפיע לטובה על הסביבה.