מותג האופנה twentyfourseven יוצא בקמפיין אינטרנט ייחודי לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2008. הקמפיין נערך באמצעות Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי Y&R והיקף ההשקעה בקמפיין עומד על 100,000$ .
במסגרת הקמפיין יהפכו הגולשים ובעיקר הגולשות להיות הסטייליסטים של המותג ולהלביש את הדוגמנית הבינלאומית והפרזנטורית של twentyfourseven , לירז דרור, מבין מבחר הדגמים של הקולקציה המוצגים בקמפיין. במקביל יוכלו הגולשים להיכנס לקטלוג המותג שעוצב כ- road trip אינטראקטיבי ולצפות בקולקציה המלאה של המותג.
לראשונה בקמפיין אינטרנט נעשה שימוש בבאנר שמתעדכן בזמן אמת, לפי הבחירה של הגולש האחרון שעיצב אותו, וזאת על ידי מערכת עדכונים מיוחדת ששומרת ומציגה את הנתונים בו זמנית.
עוד במסגרת הקמפיין תתקיים הגרלה שבה כל מי שיצטרף למאגר הלקוחות של המותג דרך האתר, יוכל לזכות בסט לבוש מלא של twentyfourseven.
לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל Twentyfourseven: "קמפיין האינטרנט הינו חלק מאסטרטגית המותג המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת בכל שלב בחיי המותג. מהלך זה מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדו כמותג מוביל התפור למידותיהן ולרצונותיהן של הלקוחות."