twisted מעלה קמפיין אינטרנט ראשון לסקצ'רס


מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש להשקת קולקציית חורף 2008.


הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted, תחת הסיסמא "everything goes". קולקציית המותג תוצג תוך שימוש בתעתועי ראייה (אילוזות) בלווי מוסיקה עכשווית. את הקמפיין מובילים דנה פרידר (כוכבת האלופה) וטל דרורי. מטוויסטד נמסר כי באתר, ניתן יהיה להוריד לשולחן העבודה שומר מסך וטאפטים.



הקמפיין יעלה לאוויר שלושה שבועות באתרים וואלה, נענע, MSN ולילה.




קרדיטים:


מנהל שיווק MGS: עדי שפריר


Twisted – אלון מוליאן וקרן פרידמן


מנהל קריאייטיב: sumsum


תקציבאי: שי בלנק


ארט: אסית אבנעים


יחסי ציבור- רוני ארנון תקשורת

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)