חברת האינטראקטיב twisted, המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט, העלתה לרשת האינטרנט סדרת אנימציה חדשה ושונה שפותחה על ידה במסגרת קמפיין שיחה של מותג "דרך חיים" ממשפחת שירותי בריאות כללית.
סדרת העצלנים מציגה משפחה ישראלית ממוצעת – אבא, אמא, שני ילדים וכלב – עם הרגלים "עצלניים" מעט מוגזמים. הסדרה משקפת תופעות יומיומיות שכולנו מכירים בצורה מוגזמת ומצחיקה. כך למשל בסלון המשפחה מוצב לו מכשיר הליכה שעלה עשרות אלפי שקלים המשמש כמתלה לבגדים, ספרי הקריאה המעטרים את מדפי הסלון כוללים ספרי דיאטה ותזונה נכונה לצד ספרי שמירה על אורח חיים בריא כשהמאכל המככב על שולחן האוכל הוא פיצה עתירת גבינה וכשחברי המשפחה נתקעים על המדרגות הנעות בקניון הם ממתינים לחילוצם.
לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל twisted "כמעט בכל אחד מאיתנו מסתתר עצלן קטן ובחלקנו עצלן גדול. המטרה ביצירת הסדרה היא לגרום לכל אחד מאיתנו להתעמת עם העצלן שבו. אנו מחפשים כל הזמן דרכים שיסקרנו ויאתגרו את הגולשים וייצרו שיחה. מותג "דרך חיים" מציע פתרונות לאיזון בין גוף ונפש וניהול אורח חיים בריא. החלטנו לאמת את הצופה עם העצלן שבו בצורה סאטירית המעלה חיוך וכך המסר יועבר ויניע אותו לפעולה".
קמפיין העצלנים כולל אתר מיוחד www.atzlanim.co.il, סרטונים ויראליים באתרי שיתוף קבצים ופעילות 360° של כל אחד מהעצלנים בזירות שיחה באינטרנט, דוגמת פתיחת כרטיסים לדמויות ברשתות חברתיות, כתיבת בלוגים, תגובות בפורומים ועוד.