Twisted מציגה את "העצלנים" ממשפחת שירותי בריאות כללית

חברת האינטראקטיב twisted, המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט, העלתה לרשת האינטרנט סדרת אנימציה חדשה ושונה שפותחה על ידה במסגרת קמפיין שיחה של מותג "דרך חיים" ממשפחת שירותי בריאות כללית.



סדרת העצלנים מציגה משפחה ישראלית ממוצעת – אבא, אמא, שני ילדים וכלב – עם הרגלים "עצלניים" מעט מוגזמים. הסדרה משקפת תופעות יומיומיות שכולנו מכירים בצורה מוגזמת ומצחיקה. כך למשל בסלון המשפחה מוצב לו מכשיר הליכה שעלה עשרות אלפי שקלים המשמש כמתלה לבגדים, ספרי הקריאה המעטרים את מדפי הסלון כוללים ספרי דיאטה ותזונה נכונה לצד ספרי שמירה על אורח חיים בריא כשהמאכל המככב על שולחן האוכל הוא פיצה עתירת גבינה וכשחברי המשפחה נתקעים על המדרגות הנעות בקניון הם ממתינים לחילוצם.



לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל twisted "כמעט בכל אחד מאיתנו מסתתר עצלן קטן ובחלקנו עצלן גדול. המטרה ביצירת הסדרה היא לגרום לכל אחד מאיתנו להתעמת עם העצלן שבו. אנו מחפשים כל הזמן דרכים שיסקרנו ויאתגרו את הגולשים וייצרו שיחה. מותג "דרך חיים" מציע פתרונות לאיזון בין גוף ונפש וניהול אורח חיים בריא. החלטנו לאמת את הצופה עם העצלן שבו בצורה סאטירית המעלה חיוך וכך המסר יועבר ויניע אותו לפעולה".



קמפיין העצלנים כולל אתר מיוחד www.atzlanim.co.il, סרטונים ויראליים באתרי שיתוף קבצים ופעילות 360° של כל אחד מהעצלנים בזירות שיחה באינטרנט, דוגמת פתיחת כרטיסים לדמויות ברשתות חברתיות, כתיבת בלוגים, תגובות בפורומים ועוד.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל