נקסט-אין העלתה קמפיין אינטרנט עבור חברת UMI לקידום מותג CHEVI. תקציב הקמפיין כ-50 אלף דולר והוא ירוץ באתרי ONE ו-YNET למשך כשבוע ימים. בקמפיין מוצג מוט הילוכים והוא מדגיש את ההזדמנויות שמציב שער הדולר הנמוך לרוכשי רכבי שברולט – במיוחד למי שבוחר לעשות טרייד אין להחלפה ברכבי ה-4X4 של החברה.
נקסט-אין הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים.