UMI מעלה קמפיין אינטרנטי באמצעות נקסט-אין



נקסט-אין העלתה קמפיין אינטרנט עבור חברת UMI לקידום מותג CHEVI. תקציב הקמפיין כ-50 אלף דולר והוא ירוץ באתרי ONE ו-YNET למשך כשבוע ימים. בקמפיין מוצג מוט הילוכים והוא מדגיש את ההזדמנויות שמציב שער הדולר הנמוך לרוכשי רכבי שברולט – במיוחד למי שבוחר לעשות טרייד אין להחלפה ברכבי ה-4X4 של החברה.



נקסט-אין הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)