WESHOES עולה בקמפיין בערוץ 12

רשת ההנעלה WESHOES עולה בקמפיין חדש בערוץ 12 "קשת" בעלות השקעה של כ -מיליון וחצי ש"ח, עם 3 סרטונים שונים למותגים המותגים של החברה.



זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת WESHOES אמרה היום: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות בחרנו לאמץ שפה ויזואלית, אינסטגרמית ולייצר סרטונים ברוח צעירה הסרטונים של הקמפיין ממחישים את ה DNA של החברה – משפחה, צבעוניות ושמחה".


WESHOES יצרו סרטונים ובחרו לספר דרכם את הסיפור שלהם בעזרת המותגים המובילים:
Moses- מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי, מעניקים תחושה של ריחוף בעת ההליכה. בקולקציה קיימים כ-30 גווני קיץ טרנדיים.
Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם. מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל.
Crocs- המותג הוותיק והאהוב מכולם, ממשיך בקמפיין COME AS YOU ARE המעודד את קהל לקוחותיו לא להתפשר על נוחות ועל מי שהם.
Natural world- המותג האקולוגי שעשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. קשת צבעים מגוונת ואג'נדה סביבתית חשובה מבלי להתפשר על נוחות.



קהל הלקוחות של הרשת מאופיין בנעליים לכל המשפחה החל מהצעד הראשון.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)