Weshoes עולה בקמפיין חורף

רשת ההנעלה הגדולה Weshoes ממשיכה עולה בקמפיין חורף נ רחב בעלות של כ-2 מיליון ₪ המתפרש ב מדיה הכוללת את ערוץ 12 "קשת", חסויות בערוץ הספורט וגלגל"צ, אתר מאקו ורשתות חברתיות.





העונה הרשת שמה דגש על ארבעה מותגי ליבה הכוללים את Crocs , Seventy nine , Hoka ו- Blundstone ומעלה 6 סרטונים ייעודים בו תציג Weshoes את ה DNA של המותג באופן צלים ומתאים ויזואלית גם למדיה הצעירה של היום – אינסטגרם. בסרטונים ניתן לראות איך המותגים משתלבים בחיי היומיום ובאורח החיים של כולנו. בין המותגים שנבחרו העונה-




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)