Weshoes עולה בקמפיין חורף

רשת ההנעלה הגדולה Weshoes ממשיכה עולה בקמפיין חורף נ רחב בעלות של כ-2 מיליון ₪ המתפרש ב מדיה הכוללת את ערוץ 12 "קשת", חסויות בערוץ הספורט וגלגל"צ, אתר מאקו ורשתות חברתיות.





העונה הרשת שמה דגש על ארבעה מותגי ליבה הכוללים את Crocs , Seventy nine , Hoka ו- Blundstone ומעלה 6 סרטונים ייעודים בו תציג Weshoes את ה DNA של המותג באופן צלים ומתאים ויזואלית גם למדיה הצעירה של היום – אינסטגרם. בסרטונים ניתן לראות איך המותגים משתלבים בחיי היומיום ובאורח החיים של כולנו. בין המותגים שנבחרו העונה-




אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים