רשת ההנעלה הגדולה Weshoes ממשיכה עולה בקמפיין חורף נ רחב בעלות של כ-2 מיליון ₪ המתפרש ב מדיה הכוללת את ערוץ 12 "קשת", חסויות בערוץ הספורט וגלגל"צ, אתר מאקו ורשתות חברתיות.
העונה הרשת שמה דגש על ארבעה מותגי ליבה הכוללים את Crocs , Seventy nine , Hoka ו- Blundstone ומעלה 6 סרטונים ייעודים בו תציג Weshoes את ה DNA של המותג באופן צלים ומתאים ויזואלית גם למדיה הצעירה של היום – אינסטגרם. בסרטונים ניתן לראות איך המותגים משתלבים בחיי היומיום ובאורח החיים של כולנו. בין המותגים שנבחרו העונה-