WIX הישראלית תעלה פרסומת בסופרבול האמריקאי

חברת Wix.com הודיעהשתשדר לראשונה פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL) . מדובר באירוע הזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, המעניק חשיפה לקהל של למעלה מ-110 מיליון צופים.



ל- Wix למעלה מ-55 מיליון לקוחות הנעזרים בפלטפורמה הייחודית שלה כדי להקים, לנהל ולפתח נוכחות מקצועית באינטרנט. בבסיס הפלטפורמה מצוי drag-and-drop editor לבניית אתרי HTML5, ו-Wix



הפרסום בסופרבול, מגיע לאחר שנתיים בהן יצרה Wix מגוון קמפיינים של Direct Response ששודרו בטלוויזיה בארצות הברית, אנגליה, קנדה, רוסיה, צרפת וברזיל. להבדיל מקמפיינים אלו, הפרסומת שהחברה תשדר בסופרבול, היא חלק ממהלך מיתוגי שנועד להפיץ את המסר ש-Wix מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לכל בעל עסק ליצור אתר אינטרנט בקלות. בנוסף, יכלול הקמפיין תכנים וסרטונים ייעודיים שיופצו באופן בלעדי ברשתות החברתיות השונות.



"בנוסף להיותו אירוע ספורט ענק והשידור הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, הסופרבול הוא הזירה בה מציגים המותגים הגדולים ביותר את הפרסומות המושקעות ביותר של השנה, ואנחנו מאד מתרגשים לקחת בו חלק" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה. "קמפיין כזה הוא אתגר אדיר אבל אתגרים הם הדלק של מחלקת השיווק שלנו, מחלקה שפועלת בגמישות וביצירתיות בשוק סופר תחרותי ודינאמי."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)