XL בקמפיין חדש תחת הסיסמא: "XL YOURSELF" בכיכובה של רונה לי

משקה האנרגיה המוביל בישראל, XL , עולה בקמפיין חדש תחת הסיסמא: XL YOURSELF"", באמצעות משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'. הקמפיין, בהשקעה כוללת של 2.5 מליון שקלים כולל שלטי חוצות, פרסום באינטרנט וסרטון פרסומת בן25 שניות שיעלה בטלויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 ויימשך כחודש.



השחקנית והרקדנית המקצועית, רונה לי שמעון נבחרה לפרזנטורית של המשקה ובתמורה תקבל סכום של 40 אלף דולר.



מחברת XL נמסר כי שילובה של רונה לי שמעון בקמפיין כדמות צעירה, רעננה ותוססת משדרת בצורה הטובה ביותר את ערכי המשקה ובאמצעותה לפנות לקהל יעד מגוון יותר . "החיבור בין המותג XL לפרזנטורית, רונה לי שמעון, הוא אך טבעי, ואין ספק כי יצליח להעביר את הרעננות והעדכניות של המשקה בזכות הייחודיות של רונה לי – הריקוד".



סרטון הפרסומת מציג את רונה לי רוקדת לצלילי מוסיקת דאנס עכשווית על במה גדולה המוקפת באור זרקורים כחול, כצבע הפחית עם שילובי עריכה ייחודיים. בסיום הפרסומת הקריין מכריז: XL YOUSELF.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים