XL יעניקו 50 אלף שקל להגשמת יוזמה חברתית

משקה
האנרגיה
XL TEN משיק
קמפיין חדש סביב הערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות. הסלוגן שילווה את
הקמפיין הוא "
different people, different energy".


לצד
הקמפיין
XL TEN חונך
גם פעילות חדשה ויוצאת דופן – "
XLerator
TEN
": פעילות שקוראת לצעירים וצעירות יזמים
ובעלי חזון חברתי לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך, ואולי לזכות
ב-50 אלף ₪ שיעזרו להם להגשים את אותה מטרה.


החל
מ-18.04 ועד 15.05
ייפתח אתר ייעודי בו
יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. כל הגשה תיבחן על ידי שופטי התחרות- כולם
צעירים מבטיחים שהצליחו כבר בגיל צעיר: כוכבת הרשת שנבחרה לטיקטוקרית השנה- אורי
נוביק, יזם הנדל"ן והיועץ עסקי דניאל ניסים- בעל עסק מצליח, והמשפיענית
והאקטיביסטית יובל גונן.
רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות ע"י מענק כספי וליווי תקשורתי.

קריאייטיב
והפקה:
דיבור מדיה

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)