XL בקמפיין לעיצוב חדש של פחיות המשקה בהיקף של מיליון דולר

משקה האנרגיה XL, עולה בקמפיין פרסומי בהיקף של מיליון דולר, הכולל טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ופעילויות קד"מ.


במקביל לעיצוב חדש של פחיות המשקה, יוצאת חברת XL בקמפיין פרסום חדש למשקה האנרגיה XL תחת הסיסמא "הלילה של XL ארוך יותר ". הקמפיין יעלה גם בטלוויזיה, בערוצים 22,10 ו- 24וכן בשילוט חוצות ורדיו .



תקציב הפרסום עומד על כמיליון דולר. הקמפיין פונה לקהל הצעירים – "הבליינים", אוהבי מועדונים בני הגילאים 18-25. הקמפיין עולה באמצעות פרסום יארא.



"XL הפכו למובילי שוק בישראל וזה מקבל ביטוי גם בצינורות הפרסום שאנו נעזרים בהם. הקמפיין מתכתב עם הצרכן, חובב הבילויים והחיים הטובים- באמצעות הסלוגן: "עם XL, הלילה שלך ארוך יותר", בהבטחה כי ההנאה הצרופה תארך זמן רב", מסביר באסל זועבי, מנכ"ל יארא.



משקה האנרגיה XL שווק לראשונה בשנת 2000 וזכה להצלחה מיידית. בישראל, הצליח משקה האנרגיה לכבוש את השוק בארבע שנים בלבד .



בשנים האחרונות רושם שוק משקאות האנרגי צמיחה דו-ספרתית ונאמד ב-300 מיליון שקל בשנה כשברבעון השלישי של שנת 2007 הצליחה החברה, כך על פי נילסן, להגיע לנתח שוק כספי של 70.2% ונתח שוק כמותי של 71.7%- ובכך, הפכה למעשה למובילת שוק משקאות האנרגיה בישראל.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל