XL משקיעה 300,000 שקלים בתחרות אינטראקטיבית לעיצוב הפחית – Design your can

מותג XL ממשיך להוביל את שוק משקאות האנרגיה בישראל, לא רק בנתחי השוק, אלא גם בחדשנות. השבוע ישיק המותג תחרות עיצוב שתאפשר לקהל הלקוחות לעצב את פחית XL.


אופי התחרות משקף באופן הדוק את ראיית העולם של מותג XL – דו שיח אינטראקטיבי עם לקוחות צעירים, עדכניים, המחוברים למדיה האינטרנטית.


את התחרות ילווה קמפיין פרסום שעיקרו במדיה האינטרנטית.



טים ברוקס, מנהל השיווק העולמי של XL : "תחרות מסוג זה היא בלתי נמנעת במקום כמו ישראל, הנחשבת עבורנו כמוקד הפעילות החשוב ביותר וכל חדשנות במותג תבוא לידי ביטוי קודם כל בשוק הישראלי. לכל אורך הדרך בשיווק המותג חשבנו שנכון לפנות ללקוח הסופי באופן ישיר, התחרות הזו היא שיאה של מגמה זו והפעם הראשונה בה הצרכן יכול להביע עצמו, ולהשפיע באופן ישיר על הנראות בנקודת המכירה. זהו המשך ישיר לסלוגן שמלווה אותנו לאורך השנה האחרונה, to express yourself ".



פרטי תחרות העיצוב: "Design your can" – נמצאים באתר החברה www.xl4you.co.il.


התחרות תחל ב-10 ביוני ותסתיים ב-1 ביולי. באתר ניתן למצוא שני מסלולי עיצוב – הראשון לחובבנים, שאינם בעלי ידע מקצועי אך רעיונותיהם חדשניים ורוצים לבוא לידי ביטוי. והשני הינו למקצוענים – סטודנטים, אנשי מקצוע שרוצים להטביע את חותמם.



הפרסים לשלושת המקומות הראשונים אטרקטיביים ביותר – המקום הראשון יזכה ב- 50,000 ₪, המקום השני ב- 10,000 ₪, והמקום השלישי ב- 5,000 ₪.



בחבר השופטים ישתתפו נציגי חברת XL העולמית, מעצבים ונציגי משרד הפרסום.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)