משקה האנרגיה המוביל בישראל, XL , עולה בקמפיין חדש תחת הסיסמא: XL YOURSELF"", באמצעות משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'. הקמפיין, בהשקעה כוללת של 2.5 מליון שקלים כולל שלטי חוצות, פרסום באינטרנט וסרטון פרסומת בן25 שניות שיעלה בטלויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 ויימשך כחודש.
השחקנית והרקדנית המקצועית, רונה לי שמעון נבחרה לפרזנטורית של המשקה ובתמורה תקבל סכום של 40 אלף דולר.
מחברת XL נמסר כי שילובה של רונה לי שמעון בקמפיין כדמות צעירה, רעננה ותוססת משדרת בצורה הטובה ביותר את ערכי המשקה ובאמצעותה לפנות לקהל יעד מגוון יותר . "החיבור בין המותג XL לפרזנטורית, רונה לי שמעון, הוא אך טבעי, ואין ספק כי יצליח להעביר את הרעננות והעדכניות של המשקה בזכות הייחודיות של רונה לי – הריקוד".
סרטון הפרסומת מציג את רונה לי רוקדת לצלילי מוסיקת דאנס עכשווית על במה גדולה המוקפת באור זרקורים כחול, כצבע הפחית עם שילובי עריכה ייחודיים. בסיום הפרסומת הקריין מכריז: XL YOUSELF.