משקה האנרגיה XL, עולה בקמפיין פרסומי בהיקף של מיליון דולר, הכולל טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ופעילויות קד"מ.
במקביל לעיצוב חדש של פחיות המשקה, יוצאת חברת XL בקמפיין פרסום חדש למשקה האנרגיה XL תחת הסיסמא "הלילה של XL ארוך יותר ". הקמפיין יעלה גם בטלוויזיה, בערוצים 22,10 ו- 24וכן בשילוט חוצות ורדיו .
תקציב הפרסום עומד על כמיליון דולר. הקמפיין פונה לקהל הצעירים – "הבליינים", אוהבי מועדונים בני הגילאים 18-25. הקמפיין עולה באמצעות פרסום יארא.
"XL הפכו למובילי שוק בישראל וזה מקבל ביטוי גם בצינורות הפרסום שאנו נעזרים בהם. הקמפיין מתכתב עם הצרכן, חובב הבילויים והחיים הטובים- באמצעות הסלוגן: "עם XL, הלילה שלך ארוך יותר", בהבטחה כי ההנאה הצרופה תארך זמן רב", מסביר באסל זועבי, מנכ"ל יארא.
משקה האנרגיה XL שווק לראשונה בשנת 2000 וזכה להצלחה מיידית. בישראל, הצליח משקה האנרגיה לכבוש את השוק בארבע שנים בלבד .
בשנים האחרונות רושם שוק משקאות האנרגי צמיחה דו-ספרתית ונאמד ב-300 מיליון שקל בשנה כשברבעון השלישי של שנת 2007 הצליחה החברה, כך על פי נילסן, להגיע לנתח שוק כספי של 70.2% ונתח שוק כמותי של 71.7%- ובכך, הפכה למעשה למובילת שוק משקאות האנרגיה בישראל.