YCD יוצאת בקמפיין פרסום נרחב בעיתונות הכלכלית

חברת YCD, העוסקת במתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטאלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה, יצאה בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב בעיתונות הכלכלית- גלובס ו- TheMarker. הקמפיין מבוסס על המלצות של לקוחות מרוצים, שהתקינו מערכות וכלים שיווקיים של YCD במהלך השנה האחרונה, ביניהם רשת ארומה ישראל, רשת חנויות הנוחות Yellow, פז ועוד. הקמפיין ימשך כחודשיים.



פתרונות האודיו-וידיאו ש- YCD מציעה ללקוחותיה מיועדים להגברת וקידום מכירות, עידוד לקניה אימפולסיבית על ידי השפעה על מצב הרוח של הצרכן בשלבי קבלת ההחלטה, וכן פלטפורמת ניהול, שליטה ובקרה מרחוק של המערכות והתוכן.



בין הכלים המוזכרים בקמפיין, מסכי קופה – מסכים דיגיטאליים, המותקנים בעמדות הקופאים ומופנים כלפי הלקוחות הממתינים להזמין, כשעליהם מופיעים מבצעים מתחלפים של הרשת, הנשלטים מרחוק ויכולים להתעדכן בכל רגע נתון. המסכים הותקנו ברבעון האחרון בסניפי ארומה ישראל וזכו להצלחה. "טכנולוגית מסכי הקופות של YCD הגדילה את מכירתם של פריטים נבחרים ב- 25% עד 35% בכל סניפי הרשת", אמר אבי שחר, סמנכ"ל ארומה ישראל.




לדברי אביחי מיכאלי, מנהל פעילות YCD בישראל "זהו קמפיין פרסום ממוקד, המיועד למנהלי שיווק ומקבלי החלטות ברשתות קמעונאיות מתחומים שונים, המבקשות להגדיל מכירות בצורה הפשוטה ביותר. השתמשנו בעדויות של לקוחות מרוצים, שסיפקו נתונים המוכיחים חד משמעית כי הפתרונות שלנו משיגים את המטרה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)