הקמפיין ממשיך את טרנד ארוחות הבריאות על הדרך אותו מובילה yellow ובמרכזו המסר-אוכלים כל שלוש שעות ומצליחים לשמור על אורח חיים בריא . yellow ממשיכה להרחיב את מגוון פתרונות המזון הטרי שהיא מציעה, לצורך כך פיתחה בשיתוף ספקי המזון מגוון מוצרים חדשים: קטגוריית המוזלי הורחבה והיום ניתן לרכוש מוזלי, מוזלי לייט ומוצר חדש בסדרה: "אודם התות" יוגורט איכותי בתוספת תותים טריים. בנוסף, פיתחה הרשת את קטגוריית הכריכים וכיום ניתן לרכוש כריכים חמים אשר נאפים במקום. הכריך מגיע אפוי עד 90% , השלמת האפייה תתבצע בחנות בתוך כ 3- 4 דקות מרגע ההזמנה. כדי לשמור פריכות הלחם ולקצר את זמן החימום ייבאה הרשת מאיטליה תנורים מיוחדים בעלות של כ- 500 אלף ₪. הכריכים מגיעים במגוון של 4 טעמים: רוסטביף, צ'דר ועגבניות שרי, טונה בתוספת לימון כבוש וגבינת פטה בתוספת בטטות. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 בשלטי חוצות ובנקודות המכירה. היקף ההשקעה בקמפיין שהוכן על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון" כ- 2 מיליון שקלים. לדברי חגית קמין מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז "המהלך נעשה מתוך ראיה אסטרטגית של פיתוח קטגוריית המזון ב- Yellowכמשקפת את המגמות המרכזית בתחום המזון: נוחות, פינוק ובריאות. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי המהלך הוא להציג את התועלת האמיתית שרשת Yellow מביאה לצרכן המודרני, אשר לא יכול להקפיד על ארוחות סדירות. לצורך כך אמצנו את שיטת השש שלוש של הדיאטן יאיר להב ואנו מציעים ללקוחותינו ארוחות בריאות ביום בכל 3 שעות מסביב לשעון כדי שיקל על סדר חיו של הצרכן המודרני הנמצא תמיד במרוץ אחרי הזמן". לדברי יאיר להב, דיאטן קליני: תפריט מזון, בין אם לשמירה על בריאות המשקל או לצורך הרזיה, צריך להיות בריא אישי ומתון. התפריט צריך להכיל את מרכיבי המזון ביחס נכון תוך כדי התייחסות להעדפות אישיות של כל אחד. כדי לשמור על צריכת קלוריות נכונה יש להקפיד על ארוחה כל 3 שעות כדי למנוע ירידה ברמת הסוכר ועל מנת לאפשר תפקוד אופטימאלי של הגוף. ארוחה בכל 3 שעות קריטית לאלו שעוסקים בפעילות גופנית על מנת לאפשר התאוששות של השרירים מן המאמץ. בהתאם לעקרונות אלו בנינו ב-Yellow ארוחות בריאות ומזינות".