ZEBRA יוצאת במסע פרסומי שני במסגרת תהליך המיתוג


ZEBRA רשת ההלבשה לכל המשפחה יוצאת בקמפיין ראשון תחת הקונספט החדש: "מחירים שחייבים לראות" בשילוב מבצע מיוחד לאמהות. "מתוך הראיה האסטרטגית של הרשת המחבקת את כל המשפחה, החלטנו להשיק את "מבצע אמא" במסגרתו אם הקונה במחלקת ילדים ,תקבל כסף מתנה לקנייה במחלקת נשים ובכך תפנק גם את עצמה". מסביר פרדריק בלסן ,מנהל הקריאטיב בירקוני בן נתן המובילים את הקמפיין.



הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, עיתונות ארצית, אוטובוסים ובמדיה דיגיטלית, היקף הקמפיין מוערך בכ 700 אלף שקלים. במקביל, נמשך תהליך מיתוג מחדש של סניפי הרשת ושל מותג הבית ZEZE המצוי בעיצומו ולחיזוק מותג הבית ZEZE.



קרדיטים:


סופרוויזרית : כרמית רדליך


תקציבאית : אלכס בן ארי


מפיקה : מיטל גוטפריד


מנהלת מדיה: מרים פינק


ארט דירקטור : שלומי ירושלמי


קופירייטר : רן אלון


מנהל קריאטיב : פרדריק בלסן


צלם: עדו לביא

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל