Z'MAM יוצאת בקמפיין טיזרים רחב לבני נוער



רשת האופנה לצעירים ולצעירות Z'MAM, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט, בעלות של חצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, ליצירת גיוס וקידום מסיבי למועדון הלקוחות של הרשת.


החברה תעלה את הקמפיין הטיזרי, הפצת הסרטון ברשת והבלוג, ותתמקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים שצעירים ובני נוער נוהגים לגלוש בהם. המטרה בקמפיין היא לעבות את מועדון הלקוחות הקיים של הרשת, תוך שימוש בטיזרים סקסיים ומסיבתיים, המתאימים לשימוש בערכים של בני נוער ברשת.



הטיזרים והבלוג יאפשרו לגולשים ליצור קשר עם ישיר עם המותג דרך אתר החברה ולפתח קשרים בינם לבין עצמם. כל הטיזרים מובילים לעמוד נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים את המבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי בחינם.



לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר חלק בלתי ניפרד מהפרסום נעשה דרך האינטרנט: אתר החברה ואתרים נוספים שצעירים נוהגים לגלוש בהם".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)