קמפיין חדש של חברת 'קידום לך תצטיין' עולה היום בשלטי חוצות ברחבי הארץ, באמצעות משרד הפרסום 'גלר נסיס', בעלות של כשני מיליון ₪. בקידום לך תצטיין החליטו לרענן את התדמית הצעירה והחצופה של המותג, ובחרו לצאת בקמפיין מתריס כלפי המתחרה המרכזי של החברה בשוק הפסיכומטרי, תחת הסיסמא "יואל גבע – לך תצטיין". הקמפיין צפוי להימשך כשלושה שבועות.
קרן זופניק, סמנכ"ל השיווק של 'קידום לך תצטיין': "במסגרת הקמפיין השנתי העונתי, החלטנו לפנות לתלמידים המתלבטים בין שתי החברות המובילות את השוק ולהדגיש את הבידול שלנו מהמתחרה היות ותלמידינו מוציאים את הציונים הגבוהים ביותר בשוק באמצעות תוכנית לימודים מותאמת אישית המגדילה את סיכוי הנבחן להצטיין ולהתקבל לאוניברסיטה".
הפרסומאי יאיר גלר שמשרדו הגה את הקמפיין: " תקופת האטה הינה תקופה של הזדמנות להגדלת נתח השוק של השחקנים המרכזיים במשק, בכל תחום, כמו גם זמן טוב לצרכנים לשקול את הרגלי הצריכה שלהם. צרכני שוק הפסיכומטרי הינם צרכנים מדור ה-Y אשר אוהבים לקבל מסר קצר וברור ולכן בחרנו בתקשורת ישירה ובולטת להצגת המוצר הייחודי של קידום בהשוואה לקורס רגיל".
חברת 'קידום לך תצטיין' הוקמה במקור תחת השם 'קידום' במטרה להציג חברה שייעודה לקדם אנשים והשכלה. בשנת 89' שונה שמה ל"קידום – לך תצטיין", במטרה להעביר לצעירים ברוח הומוריסטית מסר שהצטיינות בלימודי הפסיכומטרי תשפר את סיכויי הכניסה לאוניברסיטה. השינוי זכה לרעש תקשורתי ולתגובות רבות.
רשות השידור סירבה בזמנו להעלות תשדירי פרסומות (ברדיו) בטענה כי הסיסמה "לך תצטיין" מעוררת קונוטציה שלילית, בגלל פתגם הסלנג שהיא מזכירה. קידום פנתה אז לבג"צ, שהכריע לטובת חופש הביטוי וציין כי אין סיבה לפסילת תשדיר הפרסומת וכי עבור הרוב המכריע של המאזינים התשדיר יעלה חיוך קל כך שלא ניתן להכניסו לקטגוריה של "פגיעה בטעם הטוב".