אולווייז, מותג ההיגיינה הנשית המוביל בישראל, משיק בימים אלו קמפיין אינטרנטי חדש " אולוויז מגע המשי מאפשרת לך לרקוד בסגנון חופשי" המתמקד בעולם הריקודים. הקמפיין עולה לרגל השקת סדרת תחבושות אולוויז עם משי, המעניקה תחושה רכה וחופשית. סדרה זו רכה במיוחד הודות למבנה השכבה העליונה של התחבושת עם מגע המשי.
במסגרת הפעילות, תעלה רוני סופרסטאר, באתר ייעודי-www.4girls.co.il , ריקוד ייחודי וקצבי שלה. הבנות יתבקשו להעלות לאתר אינטרפטציות שונות וחיקויים שלהן לריקוד. רוני סופרסטאר תדרג את הריקודים שיועלו לאתר כמו גם הגולשות יעניקו "מחיאות כפיים" לריקודים שאהבו. הריקוד שיקבל את מרב הניקוד, יזכה את שולחתו בכרטיס כניסה להופעה של רוני סופרסטאר ובמפגש מרגש מאחורי הקלעים.
ההשראה לקמפיין, מקורה בתופעה חברתית ובה נערות וילדות מבטאות את עצמן באמצעות העלאת קטעי וידאו בהן הן מחקות קליפים ותנועות של מפורסמים/ות, כמו בקמפיין של ביונסה “All the single ladies”".
הקמפיין והפעילות, יתקשרו את השפה הויזואלית והמסרים של אולוויז סילק עם מגע המשי, המאפשר לכל אחת, בכל זמן לרקוד דרך החיים שלה.
נעמה גלעדי, דוברת מותג אולוויז: "מוצרי ההיגיינה של אולוויז מאפשרים לכל נערה, לרקוד בסגנון חופשי לאורך כל השנה, ולהמשיך בשגרת חיים שמחה, מעודכנת וקצבית. הבחירה ברוני סופרסטאר נעשתה לאחר סקר אינטרנטי מקיף ובו נשאלו על הסלב המוערצת עליהן ביותר, גברה רוני סופרסטאר עם 43% מהקולות על מתמודדות מובילות כגון: נינט (שזכתה ב-12% מהקולות), מירית וקנין (8% מהקולות), ובר רפאלי עם 16% מהקולות, כאשר הנערות הישראליות רואות ברוני סופרסטאר, כחיונית, שמחה ואקטיבית – ערכים המתקשרים לעולם הריקוד בפרט והעולם של אולוויז בכלל.".
הקמפיין יעלה באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.