כ – 5 חודשים לאחר רכישת אופיס דיפו ותהליך הבראת הרשת ע"י איש העסקים אבי מלכה, מדווחת אופיס דיפו כי תוזיל את מוצרי חזרה לבית הספר במעלה מ – 20 אחוז, לעומת שנה שעברה.
לדברי אבי מלכה, בעלי אופיס דיפו: "הרשת פותחת בימים אלה את עונת חזרה לבית הספר עם אסטרטגיית מחירים חדשה, המתאימה לאווירה הכלכלית ולמצב השוק. במסגרת זו יוצע מגוון רחב של למעלה מ – 1,500 פריטים במחירים ללא תחרות, במטרה להתאים את שינויי הרגלי הצריכה בישראל לקהל היעד".
מלכה מסר: "הורדת המחירים מתאפשרת באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי עם מפעלי אופיס דיפו העולמית, אשר התמזגה לאחרונה עם חברת אופיס מקס, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום, עם מחזור מכירות הנאמד בכ – 18.5 מיליארד דולר. כמו כן חתמה אופיס דיפו ישראל הסכם זיכיון חדש למשך 15 שנה עם החברה העולמית, במסגרת זו אופיס דיפו ישראל תשלם עמלה מופחתת של 0.25 אחוז מהמכירות".
לדברי מלכה: "היקף שוק מוצרי החזרה לבית הספר מוערך בכמיליארד וחצי ₪. סל הקניות הממוצע יעמוד על 179 ₪ לתלמיד, אך יכול להגיע גם ל – 1,000 ₪ במקרים בהם ירכשו מיטב הטכנולוגיות והחידושים. מנתוני אופי דיפו עולה כ – 80% ההוצאה הכספית לקניית מוצרי בית ספר מתבצעת במהלך חופשת הקיץ, בעיקר בחודש אוגוסט.
מנתוני רשת אופיס דיפו : כ – 1 מיליון תלמידים יחלו את שנת הלימודים הקרובה שמתוכם כ – 200 אלף תלמידים יעלו לכיתה א. להערכת אבי מלכה במהלך חודש אוגוסט יעלו המכירות ברשת בכ – 45 אחוז.