אופל בקמפיין אופל סטוץ

אופל ישראל יוצאת בקמפיין לקראת מבצעי סוף השנה של החברה, במסגרתו מציעה החברה את דגמי 2017 במחיר של דגמי 2016 ובנוסף תעניק לרוכשים רכב חלופי עד שהרכב הנחשף יגיע – הצעה ייחודית בעולם הרכב.



הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ונקרא "אופל סטוץ" עולה בטלוויזיה , מדיה דיגיטלית ורדיו בהשקעה של 2.5 מיליון ₪



הרעיון העומד מאחורי הקמפיין- "אופל סטוץ" הוא קבלת רכב חלופי "לסטוץ" עד הגעת האהבה האמתית- האופל החדשה שקנית.



אילן טל, מנכ"ל אופל , מסר: ״הצלחנו ביחד עם משרד הפרסום גיתם להוביל קמפיין יוצא דופן שמצליח להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר שאכן אופל מעניקה ללקוחותיה מענה אמיתי לצרכיו האישיים. אנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובטוחים שהקמפיין החדש ימשיך לחזק אחיזתנו בענף הרכב בארץ"


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)