אופנת מאוזנר יוצאת לראשונה בקמפיין שיווקי "קולינרי": "תפריט עסקי"

מאוזנר, המתמחה בעיצוב וייצור אופנה עילית לנשים, יוצאת בקמפיין שיווקי מקורי- "מאוזנר עסקית", במסגרתו, תציג החברה "תפריט עסקי" שמורכב מ-3 "ארוחות" עסקיות ברמות מחיר שונות: 1. הרמה הבסיסית – ארוחת בוקר. 2. רמת ביניים – ארוחת צהרים. 3. "ארוחת" ערב גורמה.



מהחברה נמסר הבוקר כי במסגרת הפעילות, במהלך חודש נובמבר, חודש המבצע, תוכלנה לקוחות מאוזנר, לבחור כרצונן, באחת מ"הארוחות" המוצעות לה, ולהרכיב הופעה משפע הפריטים המוצעים.



שוקי ורבקה מאוזנר, בעלים משותפים ומעצבת הבית: "אנו גאים לחנוך קונספט חדיש ומהפכני, שבאמצעותו אנו עורכים הקבלה בין מזון לגוף ומזון לנפש. כידוע, אנו מורכבים משתי ישויות גוף ונפש. אנו אוכלים לקיומנו הפיסי אך לעיתים שוכחים להזין את הנפש. באמצעות חווית קניה ייחודית למאוזנר, נחשפות הלקוחות לאופנה שהיא אינה רק לבוש, אלא אופנה עם ערך מוסף."



הקמפיין ילווה בפרסום נרחב במדיה מפולחת ויוקרתית וילווה בעיצוב קונספט כולל, שיבוטא בחלונות הראווה ובסידור פנים- בחנויות הרשת.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל