בנק אוצר החייל יוצא בקמפיין פרסום נרחב בהיקף של כ-4 מיליון שקל, תחת המסר "חמש שנים ללא עמלות וללא התחייבות" באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי. את הקמפיין מוביל השחקן והבדרן יעקב כהן שזהו הקמפיין הראשון בו הוא מכהן כפרזנטור. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו ופעילות קד"מ פנימית וחיצונית.
מדובר בקמפיין המציג את המהלך השיווקי החדש של אוצר החייל ובמסגרתו יעניק הבנק ללקוחות חדשים מקבלי משכורת, פטור לחמש שנים משלוש עמלות מרכזיות בעו"ש: פטור מעמלת פעולה על ידי פקיד, פטור מעמלת ערוץ ישיר ופטור מדמי ניהול מינימליים. בנוסף לכך, ייהנו המצטרפים מ- 5 הטבות בנקאיות אטרקטיביות. הפטור מהעמלות וההטבות יינתנו ללא התחייבות מצד הלקוח להתקשר עם הבנק לתקופה מוגדרת . לעומת זאת, הבנק מתחייב ללקוח להעניק פטור מלא מעמלות עו"ש מרכזיות לתקופה של 5 שנים.
מנכ"ל בנק אוצר החייל, ישראל טראו: "מדובר במהלך מהפכני בבנקאות הישראלית המעניק ללקוחות הצעה חדשנית והוגנת לניהול חשבון ללא עמלות עו"ש מרכזיות לתקופה ארוכה של 5 שנים".
משנה למנכ"ל, נועם קוטאי: "המהלך הינו פועל יוצא של הצלחת המבצעים הקודמים במסגרתם הצטרפו לבנק אוצר החייל אלפי לקוחות חדשים. המהלך ילווה בפעילות ענפה ב-47 סניפי הבנק ותוך פניה לקהלי יעד חדשים שיצטרפו ללמעלה מ- 250 הארגונים שלהם יש הסכם עם בנק אוצר החייל".