אורגני אאוט – חיסכון אין

סקר שהתפרסם בימים אלה מראה כי היקף המכירות של מזון אורגאני בארה"ב הגיע ל 28.6 מיליארד דולר, אך קצב הגידול של קטגוריה זו יורד בהדרגה. בשנת 2000 היה קצב הגידול 21 אחוז, 18.5 אחוז בשנת 2005, ואילו בשנת 2010 היה קצב הגידול 7.7 אחוז. יחד עם זאת, בשנת 2000 היה משקלו של המזון האורגאני בכלל מכירות המזון בארה"ב 1.2 אחוז, ואילו בשנת 2010 הוא הגיע ל 4 אחוז. הגידול העיקרי היה בתחום של ירקות ופירות המייצגים 39.7 אחוז מהמזון האורגאני, ו 12 אחוז מהיקף המכירות של ירקות ופירות שם.


פרשנות העורך: המזון האורגאני גדל בהתמדה, אך עדיין ניתן להגדיר אותו כנישה קטנה למדי, אך לא שולית. סביר להניח כי קצב הגידול יקטן עוד יותר, בשל המיתון המתפשט במדינות המערב, וההתנהגות הצרכנית החדשה, המעדיפה מחיר על פני אידיאולוגיה.


התפרסם בדיוור האלקטרוני Trends-News

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי