חברת NNG , מפתחת תוכנת הניווט IGO בבעלות דודי וירניק וקובי הלפרין יוצאת בקמפיין פרסומי בישראל הפונה לרוכשי רכבים חדשים.
במסגרת סרט הפרסומת נראית דמותו של אחמדינג'אד משקיפה ממגדל תצפית על שיגור הטיל הגרעיני לישראל. לפתע, הטיל עושה פרסה וחוזר אליהם.
אחמדינג'אד ההמום מסתכל על אחראי השיגור וזה, במבוכה רבה מודיע לו שהטיל ״מיחשב מסלול מיחדש״. בהמשך מבינים כי הגנרלים האיראנים בסרטון החליטו לחסוך והתקינו תוכנת ניווט חינמית . לכן, כל מי שקונה רכב חדש מומלץ שילמד להשקיע ולרכוש תוכנת ניווט מקצועית.
לרגל צילומי הקמפיין נבנה בחוף הצוק בסיס צבאי קטן עם מגדל תצפית, גנרלים, עמדות מחשב ועוד. הקמפיין צפוי לעלות בערוצי הטלוויזיה השונים בתקופה הקרובה בתשדירים בני 40 ו- 20 שניות ובאינטרנט בגרסה הארוכה בת 60 שניות.