אחרי הג'ל: עלייה במכירות של כפפות חד-פעמיות בעקבות שפעת החזירים

חברת "אינטרסן", המשווקת בישראל את מותג הכפפות החד פעמיות TOUCH EASY, מדווחת על עלייה בדרישה לכפפות חד פעמיות בקרב מוסדות רפואיים ורשתות שיווק, בעקבות שפעת החזירים.



דו"ח סטורנקסט שהתפרסם לאחרונה, מדרג את חברת "אינטרסן" כחברה המובילה בישראל בתחום הכפפות החד פעמיות וכמי שמחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר – למעלה מ- 35% אחוזים, הנחלקים בין מותג איזי טאצ' (29.3%) ולבין מותג נוסף שלה, סייף אטצ' (6.8%).



לדברי רונן חסידים, מנכ"ל חברת אינטרסן, "כפפות TOUCH EASY הנן כפפות לאטקס אלסטיות, חד פעמיות, הנצמדות לכפות הידיים, נוחות לשימוש, חזקות ואטומות, בטוחות מאוד ומסייעות במניעת הידבקות מפני וירוסים, נגיפים וכד'. הכפפות נמצאות בשימוש נרחב במוסדות רפואיים רבים בישראל, ותקן האיכות שלהן מוביל בעולם כולו".



כפפות איזי טאצ' נמכרות ברשתות המזון הנבחרות ובבתי המרקחת, מחיר מומלץ לצרכן 24.90 ₪ לאריזה חסכונית של 100 כפפות.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה