אחת ל- 4 שנים: זינוק במכירות טלוויזיה

חברת LG, יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית המובילה את תחום הטלוויזיות והמסכים בעולם, מדווחת היום על קפיצה גדולה במכירות בישראל על רקע משחקי המונדיאל המתקיימים בימים אלו בברזיל.


ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית העלתה לפני כשבועיים קמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת, לקידום טלוויזית תלת מימד חכמה בגודל 50 אינץ', בכיכובה של רוקחת המספקת מזור לחולי המונדיאל. בעקבות הקמפיין המוצלח והעניין הציבורי העצום במשחקי המונדיאל חברת LG מדווחת כעת כי מכירות טלוויזיות 50 אינץ' בשבועות האחרונות קפצו פי 5 ביחס לתקופה הזהה בשנה שעברה.


במסגרת הקמפיין הקומי שהעלתה חברת LG בישראל עם משרד הפרסום יהושע/TBWA, הופיעה רוקחת מבוגרת חביבה בבית מרקחת ישראלי טיפוסי וסיפרה כי לחולי המונדיאל הסובלים ממתח במשחקים היא ממליצה על LG smart tv "ללא מרשם רופא" ומציגה אריזת תרופה גדולת מימדים ובתוכה טלוויזיה תלת מימד חכמה של חברת LG. הפרסומת שודרה ברשתות הטלוויזיה ופורסמה בעיתונות הכתובה ובמקביל גם זכתה לוויראליות והצלחה ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ.


אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)