איגוד חברות הפרסום בעד מיזוג זכייניות הטלוויזיה "רשת" ו-"10"

מתוך ראיית הצורך לייצב ולחזק את זכייניות הטלוויזיה בישראל, תומך איגוד חב' הפרסום במהלך זה.

יאיר גלר, יו"ר האיגוד: "אנו נעדיף את מהלך המיזוג המוצע, על אף שיש בו צמצום לכאורה של מס' גופי השידור, דבר הפוגע בתחרות, אולם המצב שבו שלושה גופי שידור מפסידים כסף גורם נזק לתעשייה כולה והינו מצב בלתי אפשרי בפרט לאור המשבר הכלכלי".

המלצת איגוד חב' הפרסום מתייחסת גם למצב שישרור בענף בעוד תקופה, לאחר ייצוב והבראת תחום הטלוויזיה, מועד בו לדעת האיגוד, יהיה נכון לפתוח גם את הכבלים והלווין לפרסומות כמוצע בחוק התקציב של משרד האוצר.

אנו מעריכים כי חבירת "רשת" לערוץ 10, לשבעה ימי שידור יחד עם חב' חדשות איכותית, יצרו שחקן יציב ואיכותי.

במקביל, יהיה צורך כמובן, וזאת באמצעות חקיקה לאפשר ל"קשת" לשדר 7 ימים תוך השענות על חברת החדשות של ערוץ 2.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)