חברת "MGS" היבואנית הבלעדית של המותג דיאדורה בישראל בחרה בזמר אייל גולן כפרזנטור של מותג הספורט האיטלקי "Diadora". החוזה נחתם לשלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת, כאשר זוהי הפעם הראשונה שאייל גולן ישמש כפרזנטור של מותג.
הפרזנטור האחרון של "Diadora" היה רן דנקר, שייצג את המותג במשך שלוש שנים עד שנת 2008, כאשר מאז ועד היום לא היה למותג פרזנטור. הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" יכלול פרסומת טלוויזיה,אינטרנט מודעות בעיתונות רדיו ,ושלטי חוצות. אייל גולן יקבל על הקמפיין מליון שקל לשנה.
הזמר הלאומי אייל גולן אשר מרבית אלבומיו הוכתרו כפלטינה, הוא סמל לקידום והכרת המוזיקה הים תיכונית בארץ. בנוסף לאהבתו למוזיקה, ידוע גולן גם באהבתו לכדורגל וכבר מגיל 8 שיחק בקבוצת הכדורגל של רחובות, "הפועל מרמורק". בשנת 1997 לאחר יציאת האלבום המצליח "בלעדייך", קיבל גולן הצעה לשחק בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים אך דחה את ההצעה והחליט להתמקד במוזיקה.
שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק ,MGS מוסרת: "Diadora רואה בעצמה סיפור של ספורט, הצלחה וחדשנות בינלאומית , ובהתאם בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג בצורה הטובה ביותר. אייל הוא לא רק הזמר המצליח ביותר בארץ, הוא גם מזוהה מאד עם עולם הספורט בהיותו שחקן כדורגל מקצועי בעבר. אייל הוא דמות אייקונית, המגלמת עוצמה, נחישות גבריות והצלחה במגוון תחומים ועל כן הוא מושא חיקוי לגברים רבים בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה באייל גולן לייצוג המותג Diadora היא אך טבעית ותתרום רבות למותג בישראל".