אייקון אינטראקטיב מעלה קמפיין אינטרנט למנורה מבטחים

אייקון אינטראקטיב מעלה קמפיין אינטרנט למנורה מבטחים בהיקף של מיליון שקל


קבוצת הפיננסים מנורה מבטחים קרנות נאמנות בע"מ יוצאת בקמפיין אינטרנט רחב בחג החנוכה באמצעות אייקון אינטראקטיב. בכל יום מימי החנוכה יופיע הקמפיין במיקומי פרימיום באתרי האינטרנט המובילים: דה מרקר, YNET, גלובס, MSN, SPORT5. תקציב הקמפיין כמיליון שקל.


במסגרת הקמפיין בכל יום יוכלו גולשי האתר להדליק את נרות החג שנמצאים על סמלה של מנורה מבטחים.



"באמצעות קריאייטיב ייחודי הצלחנו לרשום מספר עצום של הקלקות על הבאנרים", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "בסיס הרעיון היה להביא את רוח החג באמצעות פרסום קריאטיבי שמוביל לאתר החברה. במקרה זה הבלטנו נושא פשוט לכאורה של הדלקת נרות וירטואלים עם מותג החברה – מנורה".



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים