ענקית התרופות סאנופי אוונטיס מעלה קמפיין פרסומי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס. הקמפיין ממוקד וכולל פנייה ישירה לקהל היעד של נשים בגיל 60 ומעלה עם המסר: "מעכשיו את יכולה לעבור לטיפול תרופתי לאוסטיאופורוזיס במינון של פעם בחודש בלבד!". הקמפיין יעלה בכל למשך שמונה ימים בקול ישראל (רשת א, רשת ב ורשת ג), ו- FM103, בהיקף של רבע מיליון שקל.
סאנופי אוונטיס משווקת את "אקטונל" – תרופה חדשנית לטיפול באוסטיאופורוזיס שניטלת בבליעה פעם בחודש בלבד. בדיקות מראות שעדיין ישנן נשים בישראל המטופלות בטיפול שבועי לאוסטיאופורוזיס ומטרת הקמפיין, לגרום להן לבקש מהרופא שלהן לעבור לטיפול ב"אקטונל" – התרופה היחידה לאוסטיאופורוזיס שניתנת במינון של פעם בחודש בלבד.
מחקרים מוכיחים כי הנוחות והקלות של הנטילה החד-חודשית גורמות לעליה משמעותית בהיענות המטופלים והמטופלות לטיפול. בסקר שערכה חברת סאנופי-אוונטיס בקרב נשים בגיל 50 ומעלה נמצא כי 86% מהנשים יעדיפו לקחת כדור פעם בחודש לטיפול באוסטיאופורוזיס
ד"ר עמיאל פייגנבאום, מומחה ברפואת משפחה בשירותי בריאות כללית ומנהל מרכזים רפואיים ע.ש.ר: "הטיפול באוסטיאופורוזיס עשה כברת דרך ארוכה בשנים האחרונות. המטרד הקבוע בטיפולים היומיים נעלמו, וכיום ניתן באמצעות כדור אחד פעם בחודש, לזכות בחזרה באיכות החיים שמגיעה לכולנו"