איקאה יוצאת בקמפיין חדש בטלוויזיה,עיתונות ואינטרנט בהיקף של כשני מיליון ₪

איקאה יוצאת בקמפיין חדש לקראת חודש מטבחים שיתקיים בחנות במהלך חודש פברואר. בקמפיין החדש, הושקעו כ- 2 מיליון שקלים והוא יעלה לאוויר בעיתונות ארצית, טלוויזיה ואינטרנט ובהפצת ברושור מקצועי תחת הסיסמא IKEA KITCHENS המטבח המושלם . הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת פברואר לתקופה של חודש ימים.



בנוסף, לראשונה, יחולק מיני קטלוג ייעודי שהופק במיוחד לחודש המטבחים ומציג מעל 24 עמודי כרומו את מגוון האופציות, הפתרונות והמחירים לתכנון המטבח. הקטלוג מציג מגוון רחב של מטבחים, פתרונות אחסון הפנים והחוץ, פינות אוכל וחלק מקולקציית כלי המטבח הקיימים בחנות. במיני קטלוג הושקעו כ- 600,000 שקלים והוא יופץ בקרב כ-500,000 בתי אב באזור גדרה חדרה.



שימרית גל, מנהלת השיווק של איקאה: "איקאה ישראל מפיקה זו השנה הראשונה מיני קטלוג שמשמש כמגזין מקצועי לקטגוריית המטבחים ומופץ בדיוור ישיר למאות אלפי בתי אב בישראל. חשוב להדגיש כי קניית מטבח הינה קנייה מתוכננת ולטווח ארוך ובתקופת מיתון המחיר מהווה שיקול מהותי בהחלטת הקנייה והיכולת של איקאה באה לידי ביטוי הן במחיר והן בפתרונות רלוונטיים. מכאן נולד הצורך לייצור מיני קטלוג מתמחה המעניק לצרכן מיעד נרחב בנושא".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)