איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש תחת המסר: "מלאי של שתי חנויות בחנות אחת", ומציעה 20% הנחה על כל המוצרים למעט ארונות וחזיתות מטבח, משטחים, מוצרי חשמל ומזון בין התאריכים 3.3 עד ה- 13.3. היקף הקמפיין כ- 2 מיליון שקלים, והוא יעלה למשך 11 יום.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל סרטון בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית, רדיו ושילוט חוצות. כמו כן, תהיה פנייה ממוקדת ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט למגזר הרוסי וכן בעיתונות של המגזר החרדי.
שימרית גל, סמנכ"ל השיווק של איקאה: "אנו שמחים לקיים פעילות שיווקית שכזו במהלכה יוכל קהל לקוחותינו ליהנות מהנחה משמעותית על מגוון המוצרים בשל עודף מלאי שנותר לנו מחנות נתניה שנשרפה לפני כשבועיים".