איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש תחת המסר: "מלאי של שתי חנויות בחנות אחת"

איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש תחת המסר: "מלאי של שתי חנויות בחנות אחת", ומציעה 20% הנחה על כל המוצרים למעט ארונות וחזיתות מטבח, משטחים, מוצרי חשמל ומזון בין התאריכים 3.3 עד ה- 13.3. היקף הקמפיין כ- 2 מיליון שקלים, והוא יעלה למשך 11 יום.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל סרטון בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית, רדיו ושילוט חוצות. כמו כן, תהיה פנייה ממוקדת ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט למגזר הרוסי וכן בעיתונות של המגזר החרדי.



שימרית גל, סמנכ"ל השיווק של איקאה: "אנו שמחים לקיים פעילות שיווקית שכזו במהלכה יוכל קהל לקוחותינו ליהנות מהנחה משמעותית על מגוון המוצרים בשל עודף מלאי שנותר לנו מחנות נתניה שנשרפה לפני כשבועיים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)