אירוקה יוצאת בקמפיין לפתיחת עונת אביב קיץ 2011

רשת אירוקה יוצאת בקמפיין פרסום לפתיחת עונת אביב קיץ 2011. במסגרת הקמפיין, משיקה הרשת מחדש את הסלוגן המוכר והידוע של החברה: "משקפי שמש קונים באירוקה".


הקמפיין מציג מבצע יוצא דופן במסגרתו ישווקו המותגים המובילים במחירים זולים יותר מהדיוטי פרי ובכללם שלושת המותגים הבינלאומיים המובילים: RAY BAN, PRADA ו-DOLCE & GABANA. מותגים אילו ועוד עשרות מותגים נוספים אשר מוצעים באירוקה, נותנים מענה אופנתי לכל צרכי הלקוח.


הקמפיין יעלה במדיות שילוט חוצות, רדיו, עיתונות, פייסבוק וחלונות ראווה עד סוף חודש מרץ


עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-2 מיליון ₪.


הג'ינגל המוכר "משקפי שמש קונים באירוקה" ישודר ברדיו ובסניפי הרשת לאורך תקופת חודשי הקמפיין.


יובל אלעזר, סמנכ"ל רשת אירוקה: "אירוקה מציעה מגוון רחב של מותגים אופנתיים שיתאימו לכל אירוע ומתהדרת בקולקציות טרנדיות בהן שלושת המותגים המובילים הבינלאומיים , RAY BAN DOLCE&GABANA ו-PRADA. במסגרת הקמפיין, אנו מציעים לקהל הרחב לרכוש את משקפי השמש במחירי מבצע הנמוכים מהדיוטי פרי"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)