אל גאוצ'ו מעלה קמפיין חוצה מדיות באמצעות "ענבר מרחב שקד"


רשת מסעדות אל גאוצ'ו, המתמחה בגריל דרום אמריקאי, מעלה לקראת החורף, קמפיין חדש בתקציב כולל של מיליון ₪, תחת הסלוגן: "אל גאוצ'ו – אין פרות קדושות".



הקמפיין אשר יעלה בחודש נובמבר 2007, ייערך באמצעות משרד הפרסום " ענבר מרחב שקד" ויכלול: פרסומות בטלוויזיה, שקופיות חסות, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, עיתונות מקומית, אינטרנט ודיוור ישיר לחברי מועדון הלקוחות של אל גאוצ'ו הכולל כ-35,000 בתי אב.





אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל