אל על בקמפיין אינטראקטיבי עם מכירה מוקדמת ליעדים נבחרים למי שילחץ על הכפתור הירוק בשלט

קמפיין אינטראקטיבי שני של אל על עם EMTV למנויי הוט ויס: החברה מעלה קמפיין פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה עם יעדים ומחירים אטרקטיביים במכירה מוקדמת לחודשים הקרובים. הקמפיין, מבית מק'אן אריקסון, כולל סרט פרסומת אשר צולם בדרום אפריקה ומציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל. הפרסומת תשודר בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין. היקף הקמפיין: מיליון דולר.



במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי, מוזמנים הצופים בעלי הממירים הדיגיטליים, ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט ולקבל מידע ייחודי על יעדי טיסות, מועדים ומחירי כרטיסים במכירה מוקדמת.



באפריל השנה , העלתה אל על את הקמפיין האינטראקטיבי הראשון שלה לקידום מועדון הנוסע המתמיד, אשר זכה להיענות גדולה ואיפשר לצופים להצטרף באמצעות השלט למועדון.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)