אלודה השיקה קמפיין פרסומי למצלמות דיגיטליות תחת הכותרת: רק אולימפוס יודעת עברית

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, השיקה קמפיין פרסומי חדש תחת הסלוגן "רק אולימפוס יודעת עברית". הקמפיין מציג בשורה חדשה: כל מצלמה חדשה של אולימפוס מסדרות FE, X, MJU, SP, תהיה מצוידת בתפריט בעברית. זאת בעקבות החלטה אסטרטגית של אולימפוס העולמית להוסיף עברית למצלמות שהיא משווקת בכל העולם המערבי, וללא חשש מהחרם הערבי.


אולימפוס היא יצרנית המצלמות הראשונה והיחידה שתפריטיה מוצגים בעברית.


כמו כן מוצגים התפריטים בערבית ורוסית – שפות שהשימוש בהן נפוץ ביותר בארץ.



בימים אלה עולה הקמפיין בעיתונות המודפסת, במגזינים שונים בתחום סגנון חיים וצרכנות, באתרי האינטרנט, כמו גם בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות. בין היתר יעלה הקמפיין על אחד האתרים הגדולים והבולטים בתל אביב – הקיר של 'בית יפעת' במזלג הרחובות החשמונאים-המסגר-דרך פ"ת (בגין). הקמפיין יימשך כחודשיים ותקציבו כמיליון ש"ח.



דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר: "החלטנו ללוות את ההחלטה האסטרטגית ופורצת הדרך של אולימפוס העולמית על הצגת תפריטים בעברית, בקמפיין פרסומי מיוחד הבא להדגיש את הייחודיות והיתרונות שבהחלטה זאת. אין ספק שליחסים המיוחדים של אולימפוס עם אלודה ולהיקף המכירות הגדול בישראל, היה מקום מיוחד בהחלטת החברה העולמית".



הקמפיין כולל את דגמי המצלמות הדיגיטליות החדשות של אולימפוס המושקות בימים אלה:


FE-310, FE-350, FE-340, FE-320


Mju-840, Mju-1020 ,Mju-1080,Mju-850 SW, Mju-1030 SW


SP-570 UZ



מצלמות אולימפוס הן היחידות בארץ המצוידות בתפריטים בעברית, מה שמקל על השימוש בדגמים החדשים שמוכרזים בימים אלה ומצוידים בפונקציות חדשניות רבות הזמינות בקצה האצבעות ליותר משתמשים מאשר אי-פעם.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)