חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, השיקה קמפיין פרסומי חדש תחת הסלוגן "רק אולימפוס יודעת עברית". הקמפיין מציג בשורה חדשה: כל מצלמה חדשה של אולימפוס מסדרות FE, X, MJU, SP, תהיה מצוידת בתפריט בעברית. זאת בעקבות החלטה אסטרטגית של אולימפוס העולמית להוסיף עברית למצלמות שהיא משווקת בכל העולם המערבי, וללא חשש מהחרם הערבי.
אולימפוס היא יצרנית המצלמות הראשונה והיחידה שתפריטיה מוצגים בעברית.
כמו כן מוצגים התפריטים בערבית ורוסית – שפות שהשימוש בהן נפוץ ביותר בארץ.
בימים אלה עולה הקמפיין בעיתונות המודפסת, במגזינים שונים בתחום סגנון חיים וצרכנות, באתרי האינטרנט, כמו גם בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות. בין היתר יעלה הקמפיין על אחד האתרים הגדולים והבולטים בתל אביב – הקיר של 'בית יפעת' במזלג הרחובות החשמונאים-המסגר-דרך פ"ת (בגין). הקמפיין יימשך כחודשיים ותקציבו כמיליון ש"ח.
דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר: "החלטנו ללוות את ההחלטה האסטרטגית ופורצת הדרך של אולימפוס העולמית על הצגת תפריטים בעברית, בקמפיין פרסומי מיוחד הבא להדגיש את הייחודיות והיתרונות שבהחלטה זאת. אין ספק שליחסים המיוחדים של אולימפוס עם אלודה ולהיקף המכירות הגדול בישראל, היה מקום מיוחד בהחלטת החברה העולמית".
הקמפיין כולל את דגמי המצלמות הדיגיטליות החדשות של אולימפוס המושקות בימים אלה:
FE-310, FE-350, FE-340, FE-320
Mju-840, Mju-1020 ,Mju-1080,Mju-850 SW, Mju-1030 SW
SP-570 UZ
מצלמות אולימפוס הן היחידות בארץ המצוידות בתפריטים בעברית, מה שמקל על השימוש בדגמים החדשים שמוכרזים בימים אלה ומצוידים בפונקציות חדשניות רבות הזמינות בקצה האצבעות ליותר משתמשים מאשר אי-פעם.