אלקטרה בר, בר המים המתקדם מבית אלקטרה מוצרי צריכה, מעלה קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף של 2 מיליון ש"ח . הקמפיין, שעלה השבוע, הינו על רקע מהלך נרחב שמובילה החברה להורדה דרמטית בתעריפי השירות והתחזוקה השנתיים (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של ברי המים. את קמפיין הטלוויזיה מוביל אלון גל.
אלקטרה בר מדגישה בקמפיין את המהלך האחרון שהובילה להוזלת תעריפי השירות והתחזוקה למחיר של 490 ₪ לשנה, מרמת מחירים קיימת בשוק הברים של כ-800 ₪ ומעלה. החברה מדגישה כי רמת המחירים הנוכחית הינה למסלול ללא כל התחייבות ונמוכה ב-40% ויותר מרמת המחירים המקובלת בשוק ברי המים המסוננים.
דפנה שאול נעים, סמנכ"ל השיווק ומנהלת פעילות אלקטרה בר מציינת כי מיום כניסת לשוק ברי המים, לפני כשנתיים, אלקטרה חוללה מהפיכה בשוק זה. "השקת בר המים המתקדם שברה את המונופול הקיים והביאה לירידה של כ-50% במחירי ברי המים. הקמפיין הנוכחי נועד להדגיש את השלב השני במהפכה – ההורדה דרמטית של התעריפים הקבועים, השנתיים, לשירות ותחזוקה של ברי המים". שאול נעים מוסיפה כי בקמפיין יודגש כי ניתן גם אחרת. "בעת שבה כולם מעלים מחירים אלקטרה בר באה לקראת הצרכן במהלך שכולו הוגנות ויושרה צרכנית".
על פי הערכות אלקטרה, שוק המים בישראל, המתחלק בין בקבוקים ומתקני מים מינרלים ומטוהרים, נאמד בלמעלה מ-1.25 מיליארד ₪ בשנה. שוק מתקני המים נאמד בכ-760 מיליון ₪, כאשר למעלה מ- 500 מיליון ₪ משויכים לקטגוריית ברי המים המטוהרים, שהיא הקטגוריה בעלת הגידול המואץ ביותר. בר המים – אלקטרה מצויד במסך מגע מתקדם, סנן ייחודי המסנן גם מתכות, הנדסת אנוש מתקדמת- הכוללת פתרון בלעדי למילוי בקבוקים כשהם ניצבים ועיצוב חדשני.