חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדשני למכונית הדגל של המותג: אלפא 159.
בקמפיין, עליו חתום משרד הפרסום דרורי שלומי, ממשיכה אלפא עם הסלוגן המצליח המלווה את המותג – זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.
הסרטון מציג תשוקות שונות של אנשים (אשר נבחרו בסקר על ידי לקוחות אלפא רומיאו) באופן ייחודי ובאמצעות כתמי רורשאך.
הקמפיין ייחתם במחיר מבצע מיוחד של 199,900 במקום 210,000 ש"ח לגרסה מאובזרת.
פריסת הקמפיין תכלול מדיה טלוויזיונית בכל הערוצים, אתרי אינטרנט ובעיתונות ובתקציב של כ-2 מיליוני שקלים.